Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER

PERSONSIKKERHED/GEBYRER
Ved betaling med kreditkort overføres kortinformationerne til cafemauritz.dk via en sikker forbindelse, der er godkendt af PBS.
(der kan kun betales kontant såfremt man er bossidende i Odense )
Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra cafemauritz.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Personoplysninger
For at du kan indgå aftale med os på cafemauritz.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

o Navn
o Adresse
o Telefonnummer
o E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos cafemauritz.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte hos cafemauritz.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på cafemauritz.dk er cafmaurtiz ApS
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til cafemauritz.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos cafemauritz.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til cafemauritz.dk via e-mail kontakt@cafemauritz.dk
Aldersgrænse
Ved varekøb via cafemauritz.dk er det ikke tilladt at bestille alkohol, øl, vin til unge under 18 år. Vores bude kan altid påråbe sig ret til a se billed-ID, sker dette ikke vil leveringen ikke blive
gennemført.

Cookies
På cafemauritz.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

RETUNERING / REKLAMATION
Fortrydelsesret
Ifølge Forbrugeraftaleloven er der ikke fortrydelsesret på f.eks. mad, drikkevarer og andre lignende varer, men som en ekstra service tilbyder vi returret på disse varer, så længe de returneres i samme stand og mængde og pakningen ikke er brudt.
Fortrydelsesfristen for andre varer er 14 dage regnet fra den dag, varen er blevet leveret.
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
Hvis du ønsker at reklamrere over et produkt bedes du kontakte administrationen:

cafemauritz.dk
Buchwaldsgade 50, 2
5000 Odense C
HUSK ORDRE NR

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købesummen til din konto inden for 14 dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
For hurtig og bekvem returnering foretag da følgende:
1. Alle produkter skal returneres i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelse.
2. Vedlæg i pakken dine bankoplysninger, herunder reg.nr. og kontonr.
3. For varens beskyttelse anbefaler vi, at du sender som pakke via Post Danmark. Du er også meget velkommen til at komme forbi vores adresse og returnere personligt adressen er Buchwaldsgade 50, 2, 5000 Odense C
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, samtidig betaler køber alle fragtomkostninger.

Reklamationsret
Når du handler på cafemauritz.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhed.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:

cafemauritz.dk
buchwaldsgade 50, 2
5000 Odense C

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Enhver tvist mellem forhandler og kunden er underlagt dansk lov

Betaling
Hos cafemauritz.dk har du 2 muligheder for betaling. Der kan enten betales via kortbetaling (Dankort, Visa, etc), kontant ved levering(gælder ikke levering med post danmark/GLS)